اجاره اقامتگاه بوم گردی ائل باغی اسکو - آذربایجان شرقی

(تعداد بازدید: 3584)   آذربایجان شرقی ,  اسکو ,  اسکو  10+ 10+ نفر شب
شروع از  800000 تومان

اقامتگاه بوم گردی ائل باغی در مرکز شهر اسکو استان آذربایجان شرقی واقع شده است. اسکو در منطقه ییلاقی و دامنه کوه سهند قرار گرفته که آب و هوای مطبوع آن با رودخانه‌های پر آبش نظیر کندوان چای و اسکوچای در کنار یکدیگر طبیعت سرسبزی را پدید آورده‌اند. اقامتگاه ائل باغی در فاصله 35 کیلومتری از شهر تبریز در زمینی به مساحت 600 متر و زیر بنای 70 متر مربع بصورت 1 سوئیت سنتی کوچک و 1 سوئیت اقامتی بنا شده که در مجموع حداکثر ظرفیت پذیرایی از 20 گردشگر را دارد.
سوئیت سنتی دارای 1 اتاق (15 مترمربع) بوده ولی سوئیت آن دارای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و بصورت تخت خواب و کف خواب می باشد.
خانه ائل باغی در بهار، با رویش مجدد گیاهان و درختان، بازگشت پرندگان و نسیم خنک بهاری رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد که تصویری به یاد ماندنی در ذهن میهمانان خویش ثبت می‌نماید. همچنین حیاط بزرگ این اقامتگاه با درختان سرسبزی که در آب و هوای مطبوع آن منطقه سر برافراشته‌اند، حس یک خانه باغ را به شما القا می‌نماید که قدم زدن در چنین فضایی، خاطرات شیرینی از اقامت در این خانه زیبا را برایتان به یادگار خواهد گذاشت.
از ویژگی‌های منحصر به فرد این بومگردی، نزدیکی آن به روستای تاریخی و توریستی کندوان است که فرصت مناسبی را برای تاریخ دوستان فراهم نموده تا از این روستای باستانی دیدن نمایند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به روستای تاریخی و مدفون حیله ور، ارگ علیشاه، مقبره الشعرای، مسجد کبود، خانه مشروطه، منطقه ییلاقی ارشد چمن، بازار تبریز، پارک ائل گلی، و برج ساعت اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
800000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی ائل باغی اسکو - آذربایجان شرقی

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 5 نفر
سوئیت سنتی شامل 1 اتاق، 1 تخت سینگل، 3 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی بخاری گازی، به دلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی می باشد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی ائل باغی اسکو - آذربایجان شرقی:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید